Intro til hybrid ledelse
Coronakrisen har accelereret det hybride arbejde, og mange virksomheder overvejer lige nu, hvordan de kan fastholde de positive erfaringer og skabe et new normal til gavn for både trivsel og produktivitet.
Men hvordan kommer man i gang med hybrid arbejde, hvordan klæder man ledere og medarbejdere på til at arbejde delvis på distancen eller i rene virtuelle teams, hvordan bliver man som leder en high performance hybrid leder?
Hvis jeres virksomhed er interesseret i at arbejde hybridt, så giver dette læringsforløb både en introduktion til emnet og konkrete handlingsanvisninger baseret på erfaringer fra danske virksomheder.
Undervejs berører vi emner som:
- Hvilke møder og opgaver klares fint hjemmefra? Og hvornår er fysisk deltagelse vigtigt?
- Hvordan sikres effektive hybride møder, og hvilke nye færdigheder skal vi lære?
- Hvordan håndteres medarbejderes eventuelle bekymringer?
- Hvordan sikres engagement og teamspirit i det hybride?
- Hvordan sikres teamwork og samarbejde?
- Hvordan sikres effektiv onboarding af nye medarbejdere?
Skills / Knowledge
- Onboarding
- Hybrid ledelse
- Virtual Leadership
- Hybrid mødeledelse
- Medarbejdertrivsel
- Virtuelle teams
- High Performance Hybrid leder
- Teamwork
- Samarbejde
- Hybride møder
- Hybride teams
- Hybrid kommunikation